Առայադրանքներ

1.Բառակապակցությունները դարձրու′ բարդ բառեր.

Դառը համ ունեցող-դառնահամ,

ալիքներով ծփացող-ալեծուեփ,  

ինքն իրեն մոռացած-ինքնամորաց,

մտքերի մեջ մոլորված-մտամոլոր,

ոսկուց ձուլված-ոսկեձույլ  

կյանքը սիրող-կենսասեր:

2.Բ շարքից գտի′ր Ա շարքի դարձվածքների  հոմանիշ բացատրությունը.

Ա. ոտ ու ձեռից ընկնել, ուղտի ականջում քնած,  լուն ուղտ դարձնել, կրիայի քայլերով, անկողին ընկնել, գլուխ գլխի տալ, խելքի ծով:

Բ. միասին մտածել, ծերանալ, դինջ,  փոքր մի բան ուռճացնել, խելացի,  դանդաղ,  հիվանդանալ:

ոտ ու ձեռից ընկնել-ծերանալ

ուղտի ականջում քնած-դինջ

 լուն ուղտ դարձնել-փոքր մի բան ուռճացնել

կրիայի քայլերով- դանդաղ

անկողին ընկնել-հիվանդանալ

գլուխ գլխի տալ-միասին մտածել

խելքի ծով-խելացի

3.Գտի′ր հոմանիշները.

Շիշ, սայր, շիրիմաքար, շեմք, նյարդ, շիվ, շեղբ, ջիղ, սրվակ, տապան, ոստ, սեմ:

Շիշ-սրվակ

սայր-շեղբ

շիրիմաքար-տապան

շեմք-սեմ

նյարդ-ջիղ

շիվ-ոստ

4. Կազմի′ր նախադասություններ տրված համանուններով.

Խնամի, ներկեր,  աղաց,  ավելի:

Խնամի-Մեր խնամին ինձ շատ է սիրում։ Եթե իմ ընկերը ինձ խնամի ես շուն կապաքինվեմ։

ներկեր-Նկարչը իր նկարի համար օգտագործեց տարբեր ներկեր։ Եթե նա ավելի դանդաղ ներկեր նկարը ավելի գեղեցիկ կլիներ։

աղաց- Տոլմա պատրաստելու համար իմ մայրը միսը աղաց։ Մեր տան աղացը փչացել էր։

ավելի-Գումարը ավելին էր քան մենք նաղատեսել էինք։ Ավելի պոչը կոտրվեց։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *